Talking to the mooon...

Bruno Mars, behöver jag ens beskriva ord? Jag älskar hans musik, mjuka röst och framför allt hans stil. En gång när jag lyssnade på en av hans underbara låtar, Talking to the moon. Jag lyssnade den med mina vänner och plötsligt hör jag en av de säga: Varför har du live-versionen? Haha och jag som trodde att den var gjord i studion. Så han sjunger så bra att man kan tro att han sjunger den i fel version och det är en låt med höööga toner det. Men jag älskar bara hur han skiljer sig från mängden, t.ex Akon, Pitbull. De sjunger också bra men Bruno har aldrig skrivit en äcklig låt om sex eller droger.

http://youtu.be/Y6udEJfx3Bo <---- Det här är låten (Nej, jag vet inte hur man lägger in en video på bloggen:@)


Svarta skor med snygga, inte altför tajta byxor och en jeans blus
med en kort ursnygg kappa och en mycket fashon-ish hatt. Undrar
bara varför han har solglasögon när inte solen har tittat fram.

5c3a5505be909700a645da064bc2dd16 Fashion Pictures   Latest Clothes Tops Celebrity Fashions for Men in Summer 2011
Jag älskar också hur han kan klä sig som beror på vart
han ska. Här har han just stigit av planet till Maui.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0