Kids Choice Awards 2011 The Dresses



Kortney Kardashian, i en röd och dramatisk klänning.
Enligt min personliga åsikt tycker jag att det är för klassiskt för
denna typ av gala.



Victoria Justice ser otroligt gullig ut <3



Keke Palmer ser jätte gullig ut med sin lilla mage som sticker ut där.
Jag gillar hennes långa ben, skorna ser bra ut. Men klänningen skulle
passa bättre i en hästsvans eftersom hon har svart långt hår. '
Klänningen, nja jag vet faktiskt inte.



Sandra Bullock ser makalös ut med hennes kurvor. Klänningen är från Vera Wang.



Miley Cyrus Nickelodeon's 24th Kids' Choice Awards.USC's Galen Center, Los Angeles, CA.April 2, 2011.Miley Cyrus Nickelodeon's 24th Kids' Choice Awards.USC's Galen Center, Los Angeles, CA.April 2, 2011.

Jag gillar verkligen Miley Cyrus`s klänning med sitt vågiga hår.


Gillar shortsen och gud vilka ben!!!

Miranda Cosgrove Nickelodeon's 24th Kids' Choice Awards.USC's Galen Center, Los Angeles, CA.April 2, 2011.

Ehh... Vad tänker Miranda Cosgrove med???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0