Halleluja!! Mitt första inlägg...

Det här är mitt första inlägg, so i think i am little exited. Jag är en tjej på 14 vintrar som bor i Stockholm, bästa staden i världen (enligt mig). Jag gillar allt som har med mode att göra men om jag ska beskriva min egen stil, så gillar jag att va en aning lite annorlunda. Det bästa jag vet är maaat, hehe. Men just nu försöker jag förlora lite kalorier genom att jogga med mina underbara vänner. Det jag inte gillar är folk som inte försöker och samtidigt tar åt sig när de misslyckats. Haha jag vet att jag inte har nått med det att göra men det bara så jävla irreterande!! Men det finns folk som verkligen kämpar men misslyckas endå och säger tack, men fortsätter att följa sina drömmar. Aja hehe, ska gå plugga nu...  Vad tycker du om outfiten? Skulle något kunna förbättras lr är den bra som den är? ;)

 Jag använde armband också, skulle det se bättre ut utan? Hehe jag kanske är jobbig men jag är väldigt nyfiken på andras åsikter än min egen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0